Icon

Kontakt

Vi vil gerne hjælpe dig med din pension, og du er altid velkommen til at kontakte os.


Log på Min pension

På medlemsportalen Min pension kan du følge med i din opsparing, tilpasse dine forsikringer og få overblik over dine udbetalinger. Hvis du ønsker at blive klogere på din pension, dine forsikringer og dine muligheder som medlem af P+, er det derfor et godt sted at starte.

Log på Min pension


Har du brug for at tale med en pensionsrådgiver, kan du enten ringe eller skrive til os:

Ring til os

Tlf. +45 38 18 87 00
Mandag-torsdag fra kl. 9.00 - 16.00
Fredag fra kl. 09:00 - 15:00

Ring til os

Vi tager telefonen inden for 1 minut
I P+ arbejder vi løbende på at forbedre servicen til vores medlemmer. Vi har en målsætning om at svare 90 pct. af vores opkald i løbet af 60 sekunder inden april næste år, men vi besvarer allerede størstedelen af vores medlemmers telefonopkald inden for det første minut.

Skriv til os

Har du spørgsmål, kan du sende en besked via vores kontaktformular:

Send besked

Vi halverer svartiden på mailhenvendelser
I P+ har vi fokus på, at du skal høre fra os hurtigst muligt, når du kontakter os pr. mail. Vores mål er, at vi ved udgangen af 2021 har halveret svartiden, så vi besvarer 90 pct. af henvendelser pr. mail inden for fem arbejdsdage. I dag hører 90 pct. fra os inden for 10 arbejdsdage.

Handler din henvendelse om sundhed, mistrivsel eller stress?

Se hvordan du kan få hjælp som medlem af P+.

Som betalende medlem af P+ har du fri og ubegrænset adgang til lægekonsultationer via din mobiltelefon.

 

Kort ventetid, lang åbningstid – året rundt

Online læge er åben alle dage året rundt. Og ventetiden er oftest kun 5 til 10 minutter.
Du kan kontakte lægen:
Hverdage kl. 08.00 - 22.00 
Weekend og helligdage kl. 10.00 - 22.00 

Kom i gang på 5 minutter!
1. Download appen Eyr fra App store eller Google Play
2. Log ind med dit NemID
3. Klik på Tilføj forsikring og medlemskab.
4. Vælg P+.
5. Angiv koden P+2022
6. Du er nu klar til at bruge Online læge.

 

Du kan også finde en guide til opsætning af Online læge på din mobil her.

Trivselslinjen er en direkte telefonlinje til et sundhedscenter, der varetager professionel rådgivning og forebyggende vejledning inden for de stressproblematikker, som du henvender dig omkring. Målet er at sætte ind, inden problemerne vokser sig så store, at de går ud over dit arbejds- og privatliv.

Telefonerne varetages af sundhedsfaglige medarbejdere med en supplerende stresscoachuddannelse.

Du kan kontakte Trivselslinjen på 88 18 69 78.
Telefonerne er åbne mandag til torsdag kl. 11 -16 og fredag kl. 11 -15.

Sundhedskompasset er målrettet medlemmer, der allerede er ramt af sygdom og ønsker hjælp til at navigere i sundhedssystemet.

For at sikre, at vi kan hjælpe dig bedst muligt, skal du gøre følgende 5 ting, før du kontakter Sundhedskompasset første gang:

1. Log på Gjensidiges forsikringsportal (P+’s faste samarbejdspartner på sundhedsområdet) med dit NemID her

2. På menuen øverst til venstre vælger du ’Kontakt os’.

3. Under menupunktet ’Årsag til kontakt’ vælges Sundhedskompasset.

4.
 Udfyld et nemt og enkelt spørgeskema. Det tager maks. et par minutter.

5. Når du har udfyldt skemaet, vil du modtage et velkomstbrev på din profil på Gjensidiges forsikringsportal samt en notifikation om, at du nu er oprettet hos Gjensidige.

Herefter kan du kontakte Sundhedskompasset via Trivselslinjen på 88 18 69 78.
Telefonerne er åbne mandag til torsdag kl. 11 -16 og fredag kl. 11 -15.
Når du kommer igennem, skal du bede om at blive viderestillet til rådgivningsteamet i Sundhedskompasset.